AdSystems Uitvaart!


Tijdelijke actie: nu 10% korting!

Nu ook koppeling met NabestaandenLoket en QR + betaallink op factuur!


Hét uitvaartprogramma voor de uitvaartondernemer!

Het programma is ontwikkeld in nauw overleg met een aantal ervaren collega’s uit uw branche. Door de gebruikersvriendelijkheid van het pakket is training overbodig. Iedereen kan er mee overweg. U kunt het programma eventueel op een eigen server in de cloud draaien, waarbij dan wel altijd een goede internetverbinding noodzakelijk is. Maar u kunt het programma ook lokaal (zonder internetverbinding) draaien op uw kantoor of onderweg op uw laptop, dus geen gestress als er geen of slecht internet is. U bent te allen tijde baas over het programma en nog belangrijker, uw gegevens. Er is een eigen gebruikersvereniging die regelmatig bij elkaar komt en de gebruikers hebben een grote inbreng in de verdere ontwikkelingen.

Ons programma bestaat uit o.a. de volgende belangrijke modules die volledig met elkaar zijn geïntegreerd:

AdSystems Uitvaart!

Dossieradministratie

Begroting

Facturering

Formulieren

Statistieken

Postcodetabel

Dossieradministratie

Dit is de belangrijkste module in het uitvaartprogramma. Vanuit hier zijn alle ingevoerde gegevens goed zichtbaar. U kunt elk onderdeel van een status voorzien, zodat u in 1 klap ziet wat gereed of in behandeling of niet van toepassing is. Verder is het mogelijk dat bij het invoeren van een dossier automatisch een map wordt aangemaakt waar u vervolgens alle relevante documenten in kan opslaan. Zo heeft u per dossier goed inzicht. Voorbesprekingen kunnen apart worden bijgehouden en op het gewenste moment worden doorgezet naar de dossieradministratie. Per dossier kunt u o.a. onderstaande gegevens in uw eigen gewenste volgorde invoeren:

Uitvaart

Personeel

Drukwerk

Polissen

Advertenties

Begroting

Koffietafel

Bijzonderheden

Afspraken

Meenemen

Documenten

Bloemen

Adressen

Memo

Controles

Dig. aangifte


Begroting

In deze module kunt u heel eenvoudig een begroting invoeren of automatisch laten genereren aan de hand van de gegevens van het dossier. Als basis wordt een begrotingsschema gebruikt, dat door uzelf is samen te stellen. Door middel van dit schema, kunt u niets over het hoofd zien. De door u ingevoerde begroting wordt afgedrukt op een lay-out zoals u die wilt. Bij de facturering kan de begroting heel makkelijk worden overgenomen.

Facturering

In deze module kunt u een eventuele begroting overnemen met de mogelijkheid om van alles nog te kunnen muteren. Maakt u geen gebruik van een begroting dan heeft u de mogelijkheid om eenvoudig een persoonlijke factuur samen te stellen. Van bestaande facturen kan makkelijk een kopie of creditnota worden gemaakt. De factuurlay-out is ook door uzelf samen te stellen. Wij bieden de mogelijkheid om de factuurgegevens te koppelen met andere financiële pakketten of ons eigen boekhoudprogramma.


Formulieren

Het uitvaartprogramma heeft een koppeling met Word. U kunt zelf makkelijk formulieren maken en aanpassen en u bent niet afhankelijk voor elke aanpassing van een andere partij. Vrijwel elke opmaak is mogelijk, er zijn geen beperkingen. Per formulier is een achtergrondje instelbaar, bijvoorbeeld uw briefpapier en kan tijdelijk worden aan- of uitgezet. Dit is heel handig als u de ene keer wilt mailen (met achtergrondje) en de andere keer wilt afdrukken op briefpapier (zonder achtergrondje). Standaard leveren wij al heel veel formulieren mee en op ons klantenportaal staan ook veel mooie formulieren, die door collega’s beschikbaar zijn gesteld. U bent dus geheel onafhankelijk en baas over uw eigen formulieren en gegevens. Een paar voorbeelden:

Statistieken

Alle gegevens in het uitvaartprogramma kunnen heel makkelijk worden gefilterd aan de hand van een bepaalde query (bijvoorbeeld: “Toon alle uitvaarten van een bepaald jaar”). Deze gegevens kunnen vervolgens op zelf te definiëren lijstjes worden getoond en afgedrukt. Maar de kracht zit ‘m vooral in de directe koppeling met Excel. Hiermee heeft u de mogelijkheid om de gegevens uit het uitvaartprogramma te bewerken in Excel met schitterende automatische draaitabellen en -grafieken. Zie verderop de screenshots. Voor het keurmerk leveren wij al standaard aan:

  • Statistiek aantal uitvaarten
  • Statistiek aantal uitvaarten per leeftijd
  • Statistiek gemiddelde leeftijd
  • Statistiek verhouding mannen/vrouwen

Laptop versie

Met de laptop versie kunt u lokaal (zonder internetverbinding) de uitvaart bij de nabestaanden regelen, dus geen gestress als er geen of slecht internet is. En naderhand kunt u het complete dossier (inclusief een eventuele begroting) eenvoudig inlezen op de hoofdcomputer.

AdSystems RegelApp

Met de AdSystems RegelApp kunt u snel en eenvoudig een regeling bij de familie uitvoeren, waarna de regeling (incl. een eventuele kostenopgave) kan worden overgenomen in de dossieradministratie van AdSystems Uitvaart! (backoffice). Maar het is natuurlijk ook mogelijk om de RegelApp op uw eigen kantoor (pc) te gebruiken om achteraf de uitvaart in te voeren. Deze app is volledig “responsive” en houdt automatisch rekening met de grootte van het scherm, zodat het op alle apparaten werkt: PC, Mac, iPad, iPhone, Android tablet/telefoon, enz. Zie ook de screenshots verderop! Een aantal features van de RegelApp:

  • Nadat een regeling in de app is ingevoerd komt er een keurig aannameformulier uit (met een eventuele kostenopgave), voorzien van de handtekeningen van de opdrachtgever en regelaar, inclusief uw eventuele algemene voorwaarden. Deze pdf kan vervolgens worden gemaild. Logo, kleuren van de kopjes, voorwaarden e.d. zijn uiteraard volledig aanpasbaar.
  • Een regeling (incl. een eventuele kostenopgave) kan worden geïmporteerd in de dossieradministratie van AdSystems Uitvaart! (backoffice). Dit levert een enorme tijdsbesparing op en het voorkomt ook nog eens fouten.
  • Koppeling met uw bestaande hulptabellen van het uitvaartprogramma, zoals begraafplaatsen/crematoria, kisten, verzekeringsmaatschappijen, enz.
  • Koppeling met de postcodetabel, dus snel en foutloos adressen invoeren.
  • Handige datum en tijd “pickers” om snel en eenvoudig een datum en tijd te selecteren.
  • Controle op geldigheid IBAN en BSN.
  • Koppeling met Google Maps.
  • Koppeling planning uitvaart met uw agenda.
  • Schitterend dashboard met diverse statistieken.
  • Handige QR-codes die u kunt scannen met uw smartphone en/of tablet. QR-codes met o.a. de contactgegevens van de opdrachtgever en opdrachtnemer (op het aannameformulier), planning van de uitvaart voor in de agenda en de snelkoppeling van de RegelApp zodat u de RegelApp heel gemakkelijk op een ander apparaat kan starten.
  • Behalve uw eigen regelingen kunt u eventueel ook de regelingen van uw collega’s bekijken/overnemen. Heel duidelijk weergegeven in een kalender.

Postcodetabel

In het uitvaartprogramma moeten voor elk dossier veel adressen worden ingevoerd zoals o.a. woonadres, adres van overlijden, adres erfgenaam/opdrachtgever, factuuradres, begraafplaats/crematorium, bloemgegevens alsmede alle tabellen met een adres en postcode. Dit zijn meer dan 30 adressen waarbij een postcode kan worden ingevoerd.

Wij hebben goed nieuws!

Nu kunnen wij de postcodetabel gekoppeld aan het uitvaartprogramma leveren voor een heel laag bedrag. Regelmatig ontvangt u updates met weer de nieuwste postcodes.

Wat zijn de voordelen?

  • veel snellere invoer
  • foutloze adressen
  • consistente notatie van straatnaam en woonplaats

Koppeling met NabestaandenLoket

AdSystems Uitvaart! heeft een API koppeling met NabestaandenLoket, waarmee de gegevens van de overledene en opdrachtgever automatisch in NabestaandenLoket worden toegevoegd. Dit bespaart heel veel tijd! Optioneel kan het bestand van de overlijdensakte worden geselecteerd, dat automatisch wordt geüpload naar NabestaandenLoket.

Voordelen van AdSystems Uitvaart!

  • De software kan, behalve in de cloud, ook lokaal op uw eigen locatie draaien. U bent niet persé afhankelijk van een internetverbinding en heeft dus altijd toegang tot uw gegevens.
  • We zijn een betrouwbare partner, geen eendagsvlieg en ons pakket is al meer dan 20 jaar op de markt.
  • Er is een eigen gebruikersvereniging die regelmatig bij elkaar komt en de gebruikers hebben een grote inbreng in de verdere ontwikkelingen.
  • Meer dan 100 uitvaartbedrijven maken gebruik van ons programma waarvan de meesten het keurmerk hebben en lid zijn van de BGNU.
  • U bent volledig eigenaar van de software en uw gegevens.
  • Uw formulieren in eigen beheer, dus niet afhankelijk van een andere partij voor elke aanpassing.
  • Op dit moment hebben wij al een voorziening getroffen voor digitale aangifte van overlijden waarmee de gemeenten in Nederland op korte termijn gaan werken.

Onze oplossingen hebben de toekomst! Niets is frustrerender dan een softwareleverancier die plots van de aardbodem verdwijnt. Weg helpdesk, weg updates. De continuïteit van AdSystems is gewaarborgd. Uw investering in AdSystems is er een die ook op de lange termijn voor rust en rendement zorgt.

Klik hier om informatie aan te vragen.

Ja, ik wil graag meer informatie! Neem contact met mij op.

Bedrijf:

Contactpersoon:

Adres:

Postcode en plaats:

Telefoonnummer:

E-mailadres:

Opmerking:

Vul deze code in: captcha


Klik hieronder op de diverse screenshots en formulieren, die uiteraard geheel naar eigen wens zijn aan te passen.


AdSystems Personal Cloud

AdSystems RegelApp