Tijdelijke actie: nu 10% korting!
Nu ook koppeling met NabestaandenLoket en QR + betaallink op factuur!
Het programma is ontwikkeld in nauw overleg met een aantal ervaren collega’s uit uw branche. Door de gebruikersvriendelijkheid van het pakket is training overbodig. Iedereen kan er mee overweg. U kunt het programma eventueel op een eigen server in de cloud draaien, waarbij dan wel altijd een goede internetverbinding noodzakelijk is. Maar u kunt het programma ook lokaal (zonder internetverbinding) draaien op uw kantoor of onderweg op uw laptop, dus geen gestress als er geen of slecht internet is. U bent te allen tijde baas over het programma en nog belangrijker, uw gegevens. Er is een eigen gebruikersvereniging die regelmatig bij elkaar komt en de gebruikers hebben een grote inbreng in de verdere ontwikkelingen.
Ons programma bestaat uit o.a. de volgende belangrijke modules die volledig met elkaar zijn geïntegreerd:
Dossieradministratie
Begroting
Facturering
Formulieren
Statistieken
Postcodetabel
Dit is de belangrijkste module in het uitvaartprogramma. Vanuit hier zijn alle ingevoerde gegevens goed zichtbaar. U kunt elk onderdeel van een status voorzien, zodat u in 1 klap ziet wat gereed of in behandeling of niet van toepassing is. Verder is het mogelijk dat bij het invoeren van een dossier automatisch een map wordt aangemaakt waar u vervolgens alle relevante documenten in kan opslaan. Zo heeft u per dossier goed inzicht. Voorbesprekingen kunnen apart worden bijgehouden en op het gewenste moment worden doorgezet naar de dossieradministratie. Per dossier kunt u o.a. onderstaande gegevens in uw eigen gewenste volgorde invoeren:
Uitvaart
Personeel
Drukwerk
Polissen
Advertenties
Begroting
Koffietafel
Bijzonderheden
Afspraken
Meenemen
Documenten
Bloemen
Adressen
Memo
Controles
Dig. aangifte
In deze module kunt u heel eenvoudig een begroting invoeren of automatisch laten genereren aan de hand van de gegevens van het dossier. Als basis wordt een begrotingsschema gebruikt, dat door uzelf is samen te stellen. Door middel van dit schema, kunt u niets over het hoofd zien. De door u ingevoerde begroting wordt afgedrukt op een lay-out zoals u die wilt. Bij de facturering kan de begroting heel makkelijk worden overgenomen.
In deze module kunt u een eventuele begroting overnemen met de mogelijkheid om van alles nog te kunnen muteren. Maakt u geen gebruik van een begroting dan heeft u de mogelijkheid om eenvoudig een persoonlijke factuur samen te stellen. Van bestaande facturen kan makkelijk een kopie of creditnota worden gemaakt. De factuurlay-out is ook door uzelf samen te stellen. Wij bieden de mogelijkheid om de factuurgegevens te koppelen met andere financiële pakketten of ons eigen boekhoudprogramma.
Het uitvaartprogramma heeft een koppeling met Word. U kunt zelf makkelijk formulieren maken en aanpassen en u bent niet afhankelijk voor elke aanpassing van een andere partij. Vrijwel elke opmaak is mogelijk, er zijn geen beperkingen. Per formulier is een achtergrondje instelbaar, bijvoorbeeld uw briefpapier en kan tijdelijk worden aan- of uitgezet. Dit is heel handig als u de ene keer wilt mailen (met achtergrondje) en de andere keer wilt afdrukken op briefpapier (zonder achtergrondje). Standaard leveren wij al heel veel formulieren mee en op ons klantenportaal staan ook veel mooie formulieren, die door collega’s beschikbaar zijn gesteld. U bent dus geheel onafhankelijk en baas over uw eigen formulieren en gegevens. Een paar voorbeelden:
Alle gegevens in het uitvaartprogramma kunnen heel makkelijk worden gefilterd aan de hand van een bepaalde query (bijvoorbeeld: “Toon alle uitvaarten van een bepaald jaar”). Deze gegevens kunnen vervolgens op zelf te definiëren lijstjes worden getoond en afgedrukt. Maar de kracht zit ‘m vooral in de directe koppeling met Excel. Hiermee heeft u de mogelijkheid om de gegevens uit het uitvaartprogramma te bewerken in Excel met schitterende automatische draaitabellen en -grafieken. Zie verderop de screenshots. Voor het keurmerk leveren wij al standaard aan:
Met de laptop versie kunt u lokaal (zonder internetverbinding) de uitvaart bij de nabestaanden regelen, dus geen gestress als er geen of slecht internet is. En naderhand kunt u het complete dossier (inclusief een eventuele begroting) eenvoudig inlezen op de hoofdcomputer.
Met de AdSystems RegelApp kunt u snel en eenvoudig een regeling bij de familie uitvoeren, waarna de regeling (incl. een eventuele kostenopgave) kan worden overgenomen in de dossieradministratie van AdSystems Uitvaart! (backoffice). Maar het is natuurlijk ook mogelijk om de RegelApp op uw eigen kantoor (pc) te gebruiken om achteraf de uitvaart in te voeren. Deze app is volledig “responsive” en houdt automatisch rekening met de grootte van het scherm, zodat het op alle apparaten werkt: PC, Mac, iPad, iPhone, Android tablet/telefoon, enz. Zie ook de screenshots verderop! Een aantal features van de RegelApp:
In het uitvaartprogramma moeten voor elk dossier veel adressen worden ingevoerd zoals o.a. woonadres, adres van overlijden, adres erfgenaam/opdrachtgever, factuuradres, begraafplaats/crematorium, bloemgegevens alsmede alle tabellen met een adres en postcode. Dit zijn meer dan 30 adressen waarbij een postcode kan worden ingevoerd.
Wij hebben goed nieuws!
Nu kunnen wij de postcodetabel gekoppeld aan het uitvaartprogramma leveren voor een heel laag bedrag. Regelmatig ontvangt u updates met weer de nieuwste postcodes.
Wat zijn de voordelen?
AdSystems Uitvaart! heeft een API koppeling met NabestaandenLoket, waarmee de gegevens van de overledene en opdrachtgever automatisch in NabestaandenLoket worden toegevoegd. Dit bespaart heel veel tijd! Optioneel kan het bestand van de overlijdensakte worden geselecteerd, dat automatisch wordt geüpload naar NabestaandenLoket.